Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Δημοσθένης Δόγκας: Ο Δήμος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης να διεκδικήσει δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στην Αττική

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print
Χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό

Mε αφορμή τα θλιβερά επεισόδια στη Βάρκιζα το βράδυ της 31ης Ιανουαρίου 2017, όπου θεατές αυτοσχέδιων αγώνων και οδηγοί οχημάτων ενεπλάκησαν με ΜΑΤ, έρχεται εκ νέου στην επικαιρότητα η θέση της Δημοτικής Βούλησης και του επικεφαλής της, Δημοσθένη Δόγκα, για δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στην Αττική.
Η εμπειρία χρόνων δείχνει ότι ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, λόγω της μορφολογίας του αποτελεί σταθερή προτίμηση για οδηγούς οχημάτων που αρέσκονται σε άκρως επικίνδυνες πρακτικές. Αυτή τη φορά το “ραντεβού” στο Αχίλλειον Ribas είχε ανακοινωθεί κατά ένα περίεργο τρόπο δημοσίως, γεγονός που σήμανε συναγερμό στην Ελληνική Αστυνομία. Ο κανόνας όμως είναι αυτές οι εκδηλώσεις να γίνονται αιφνιδιαστικά, θέτοντας σε κίνδυνο τους ίδιους τους συμμετέχοντες, αλλά και περαστικούς.
Ο ρόλος του Δήμου δεν είναι να υποκαταστήσει την Ελληνική Αστυνομία στο έργο που επιτελεί. Αντιθέτως όμως, έχει τα πολιτικά εργαλεία να πιέσει, αν υπάρχει η δημοτική βούληση, ώστε να δοθεί μια μόνιμη λύση.
Αυτή δεν είναι άλλη από το να δημιουργηθεί στην Ανατολική Αττική ή στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού ένα σύγχρονο αυτοκινητοδρόμιο με διπλό στόχο: Αφενός να προάγει την οδηγική παιδεία, αφετέρου να δημιουργήσει συνθήκες για ελεγχόμενη σε ασφαλές περιβάλλον αγωνιστική οδήγηση.
Μόνο με μια ανάλογη λύση θα απομακρυνθεί αυτή η ανεξέλεγκτη και επικίνδυνη δραστηριότητα από την περιοχή μας, με όλα τα προβλήματα που την συνοδεύουν. Παράλληλα, η δημιουργία αυτοκινητοδρομίου θα συμβάλει στην τοπική ανάπτυξη με τη δημιουργία πολλών θέσεων εργασίας.
Ο Δημοσθένης Δόγκας,
συμμετείχε προ μηνών σε μια διεθνή συνάντηση μηχανοδήγησης στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών. Εκεί η Δημοτική Βούληση πραγματοποίησε μια μεγάλη έρευνα με ερωτηματολόγια στους συμμετέχοντες (θεατές και οδηγούς) η οποία έδωσε πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα:
Οι ερωτηθέντες που προέρχονταν από πόλη εκτός των Σερρών, σε ποσοστό άνω του 92% απάντησαν ότι “αν υπήρχε ανάλογη πίστα στην περιοχή τους, θα συμμετείχαν πιο συχνά σε ανάλογες διοργανώσεις”. Το ποσοστό ανέβηκε ακόμη παραπάνω στους ερωτηθέντες που προέρχονταν από την Αττική.
Η ίδια έρευνα γνώμης έδειξε ότι το 83% των ερωτηθέντων κρίνουν την παρεχόμενη εκπαίδευση για οδηγούς στη χώρα μας ως “φτωχή – τυπική”, ενώ το 89% των συμμετεχόντων στην έρευνα απάντησε ότι η ύπαρξη πάρκων οδικής και κυκλοφοριακής αγωγής είναι “πολύ σημαντική” για την ασφάλεια στους δρόμους.
Ποσοστό άνω του 95% των συμμετεχόντων απάντησε ότι διοργανώσεις μηχανοδήγησης (trackday) συμβάλλουν σημαντικά στην εμπέδωση μιας ορθής οδηγικής συμπεριφοράς και στην ασφαλή οδήγηση.

[Δημοσιεύτηκε στον ΠΑΛΜΟ της Γλυφάδας, 11 Φεβρουαρίου 2017]

Scroll to Top