Πόσο αποδίδει η διαφήμιση στον τύπο;

Απόψεις

Η γνωστή εταιρεία δημοσκοπήσεων FOCUS BARI, που ειδικεύεται στις έρευνες για τα Μ.Μ.Ε., πραγματοποιεί κάθε χρόνο από το 1990 την έρευνα “BARI ΤΥΠΟΣ” προκειμένου να εξετάσει την αναγνωσιμότητα των εντύπων πανελλαδικά. Η έρευνα καλύπτει άντρες και γυναίκες 13-74 χρόνων και διεξάγεται με την μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων σε συνεχή βάση και ετήσιο δείγμα 12.000 περίπου ατόμων. Αποτελέσματα της έρευνας εκδίδονται δύο φορές το χρόνο. Πρόσφατα η FOCUS ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το εξάμηνο Ιουνίου – Δεκεμβρίου 2015.
Για άλλη μια φορά τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι η σχέση των Ελλήνων με τις εφημερίδες και τα περιοδικά παραμένει πολύ δυνατή, ενώ ανέδειξε πόσο πολύ συνεχίζει να αποδίδει η διαφήμιση στον έντυπο τύπο.
Σημαντικά στοιχεία για τις ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ:

  • 2 στους 5 αναγνώστες δηλώνουν ότι έχουν μάθει προϊόντα που δεν γνώριζαν, επειδή τα είδαν να διαφημίζονται σε εφημερίδα
  • 2 στους 6 βελτίωσαν τη γνώμη τους για ένα προϊόν λόγω διαφήμισης σε εφημερίδα
  • 1 στους 5 έχει αγοράσει κάποιο προϊόν λόγω διαφήμισης σε εφημερίδα

NEWSPAPERS_15-2_s NEWSPAPERS_15-3_s NEWSPAPERS_15-5_s NEWSPAPERS_15-6_s NEWSPAPERS_15-7_s

Σημαντικά στοιχεία για τα ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ:

  • 7 στους 10 έχουν διαβάσει ένα περιοδικό τον τελευταίο μήνα
  • 5 στους 10 αναγνώστες δηλώνουν ότι έχουν μάθει προϊόντα που δεν γνώριζαν, επειδή τα είδαν να διαφημίζονται σε περιοδικό
  • 3 στους 10 αναγνώστες έχουν αγοράσει κάποιο προϊόν λόγω διαφήμισης

MAGAZINES_B15-2 MAGAZINES_B15-3 MAGAZINES_B15-4 MAGAZINES_B15-5 MAGAZINES_B15-6 MAGAZINES_B15-7 MAGAZINES_B15-8 MAGAZINES_B15-9 MAGAZINES_B15-10