Search
Close this search box.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

«Μαγειρική – Ζαχαροπλαστική» και «Ψυχοκινητική Αγωγή» στις Παιχνιδοπλασίες

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print
Χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό

Έχουμε ήδη συστηθεί παρουσιάζοντάς σας την προηγούμενη βδομάδα τις «Παιχνιδοπλασίες», τον πολυχώρο πρότυπο για παιδιά ηλικίας 2- 11 ετών που προσφέρει ίσες ευκαιρίες προς όλους. Όπως σας έχουμε ήδη πει, καθημερινά λειτουργεί το πρωινό τμήμα δημιουργικής απασχόλησης προσχολικής ηλικίας, η ενισχυτική διδασκαλία που γίνεται το μεσημέρι, η απογευματινή δημιουργική απασχόληση, αλλά και τα εργαστήρια (Εργαστήρι Ψυχοκινητικής Αγωγής, Μικροί Μάγειρες και Ζαχαροπλάστες, Εργαστήρι Πειραμάτων, Μυθολογία μέσα από την βιωματική εκπαίδευση, Εργαστήρι χειροτεχνίας και Κατασκευών, MessyPlay ο Φυσικός Τρόπος Παιχνιδιού, Μαθητευόμενοι Ταχυδακτυλουργοί, Εργαστήρι Ρομποτικής, Εργαστήρι Θεατρικού Παιχνιδιού). Σας έχουμε ήδη παρουσιάσει τον σκοπό και τους στόχους του θεατρικού Παιχνιδιού και των Κατασκευών- Χειροτεχνιών και αυτή τη φορά θα σας  παρουσιάσουμε δύο ακόμη εργαστήρια που λαμβάνουν μέρος στις Παιχνιδοπλασίες, με σκοπό την ψυχαγωγία και τη μέγιστη ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών.

Ψυχοκινητική Αγωγή

Η Ψυχοκινητική Αγωγή αφορά την ανάπτυξη των κινητικών, γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων του παιδιού. Δίνοντας από μικρή ηλικία στα παιδιά τα κατάλληλα κινητικά ερεθίσματα τότε βοηθάμε σε μεγάλο βαθμό και στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς τους. Προσπαθώντας να περιγράψουμε με πιο απλά λόγια την ψυχοκινητική αγωγή, θα λέγαμε πως πρόκειται για γυμναστική μέσω του παιχνιδιού. Τρέξιμο, εμπόδια, αναρρίχηση, ισορροπία, μπάλα είναι λίγες μόνο από τις δραστηριότητες που σε συνδυασμό και συνεργασία δουλεύονται αρμονικά μέσα σε έναν πρωτοποριακό χώρο δίνοντας στα παιδιά την αίσθηση του παιχνιδιού και όχι της εκπαίδευσης η οποία ωστόσο γίνεται στο μέγιστο δυνατό.

Μαγειρική – Ζαχαροπλαστική

Πρόκειται για ένα εργαστήρι με διπλό στόχο. Σκοπός μας είναι από τη μία η αυτονομία του παιδιού και από την άλλη ο υγιεινός τρόπος ζωής. Τα παιδιά εκτελούν τις συνταγές σε συνεργασία το ένα με το άλλο και μαθαίνουν να λειτουργούν στην καθημερινότητα τους με αυτονομία δημιουργώντας ένα σνακ μαζεύοντας, καθαρίζοντας τα σκεύη και έχοντας πάντα περιποιημένο τον χώρο τους. Ταυτόχρονα η δημιουργία γλυκών χωρίς ζάχαρη, σοκολάτα και υλικά εθιστικά και βλαβερά για την υγεία, τους αρέσει ακόμη πιο πολύ αφού πρόκειται για δικά τους επιτεύγματα που τα τρώνε χωρίς «όχι», «μη» και περιορισμούς.

[Δημοσιεύτηκε στον ΠΑΛΜΟ της Γλυφάδας, 30 Οκτωβρίου 2021]

Scroll to Top