Η γνωστή εταιρεία δημοσκοπήσεων FOCUS BARI, που ειδικεύεται στις έρευνες για τα Μ.Μ.Ε., πραγματοποιεί κάθε χρόνο από το 1990 την έρευνα “BARI ΤΥΠΟΣ” προκειμένου να εξετάσει την αναγνωσιμότητα των εντύπων πανελλαδικά. Η έρευνα καλύπτει άντρες και γυναίκες 13-74 χρόνων και διεξάγεται με την μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων σε συνεχή βάση και ετήσιο δείγμα 12.000 περίπου ατόμων. Αποτελέσματα της έρευνας εκδίδονται δύο φορές το χρόνο. Πρόσφατα η FOCUS ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το εξάμηνο Ιουνίου – Δεκεμβρίου 2015.
Για άλλη μια φορά τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι η σχέση των Ελλήνων με τις εφημερίδες και τα περιοδικά παραμένει πολύ δυνατή, ενώ ανέδειξε πόσο πολύ συνεχίζει να αποδίδει η διαφήμιση στον έντυπο τύπο.
Σημαντικά στοιχεία για τις ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ:
- 2 στους 5 αναγνώστες δηλώνουν ότι έχουν μάθει προϊόντα που δεν γνώριζαν, επειδή τα είδαν να διαφημίζονται σε εφημερίδα
- 2 στους 6 βελτίωσαν τη γνώμη τους για ένα προϊόν λόγω διαφήμισης σε εφημερίδα
- 1 στους 5 έχει αγοράσει κάποιο προϊόν λόγω διαφήμισης σε εφημερίδα
Σημαντικά στοιχεία για τα ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ:
- 7 στους 10 έχουν διαβάσει ένα περιοδικό τον τελευταίο μήνα
- 5 στους 10 αναγνώστες δηλώνουν ότι έχουν μάθει προϊόντα που δεν γνώριζαν, επειδή τα είδαν να διαφημίζονται σε περιοδικό
- 3 στους 10 αναγνώστες έχουν αγοράσει κάποιο προϊόν λόγω διαφήμισης