Παρατείνεται η διαβούλευση για την κυκλοφοριακή μελέτη στο δήμο Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print
Χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό

Παράταση της διαβούλευσης για την ενιαία κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης μέχρι τις 12 Μαΐου, αποφάσισε να δώσει η Δημοτική Αρχή.
Η μελέτη των 228 σελίδων έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου, σε σημείο δυστυχώς που δεν είναι εμφανές. Κατά τη διοίκηση η περίοδος διαβούλευσης παρατείνεται “προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα σε όλους του δημότες, κατοίκους, επαγγελματίες και φορείς να καταθέσουν τις απόψεις τους επί των σχεδιαζόμενων παρεμβάσεων”. Στην ιστοσελίδα του Δήμου παρέχεται και ειδική φόρμα υποβολής παρατηρήσεων.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαβούλευσης, η μελέτη θα προωθηθεί για παρατηρήσεις στα Συμβούλια Δημοτικών Κοινοτήτων, στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και στο Δημοτικό Συμβούλιο. Στη β’ φάση που προβλέπεται οι προτάσεις θα οριστικοποιηθούν, ενώ θα προσδιοριστεί και το κόστος των σχεδιαζόμενων παρεμβάσεων.
Να σημειωθεί ότι η εν λόγω μελέτη κόστισε 100.000 ευρώ τα οποία κατέβαλλε ως χορηγία ο Θανάσης Μαρτίνος. Στόχος της είναι “να ενοποιήσει κυκλοφοριακά τις τρεις Δημοτικές Ενότητες και να επιλύσει όλα τα κυκλοφοριακά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η πόλη”, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
Μετά την ολοκλήρωση του σταδίου της διαβούλευσης, η μελέτη θα δοθεί για έγκριση σε όλα τα αρμόδια όργανα του Δήμου και στη συνέχεια θα ξεκινήσει η υλοποίηση της.

Αντιρρήσεις από το Κόρμπι

Γραπτές παρατηρήσεις εντωμεταξύ κατέθεσε ο Σύλλογος της συνοικίας Κόρμπι της Βάρης, ως προς τις προτάσεις μονοδρόμησης που αποτυπώθηκαν στη μελέτη.
Συγκεκριμένα ο Σύλλογος αναφέρει:
“Η πρόταση του μελετητή για μονοδρόμηση του πρώτου τμήματος των δύο οδών μέχρι την Π. Μελά, όχι μόνον δεν λύνει κανένα πρόβλημα (και κυρίως αυτό που δημιουργείται από το περιορισμένο πλάτος του ανατολικού τμήματος της Αθ. Διάκου), αλλά αντιθέτως, δυσκολεύει την πρόσβαση και λειτουργία του υπολοίπου τμήματος αυτών των οδών. Επιπρόσθετα, και με δεδομένη την πλήρη απουσία αστυνόμευσης στη περιοχή, είναι δυστυχώς βέβαιο ότι, οι μικρές αυτές μονοδρομήσεις των καθέτων δρόμων θα αγνοούνται και θα παραβιάζονται συστηματικά, όπως ακριβώς συμβαίνει σήμερα π.χ. στο βόρειο τμήμα της οδού Αρτέμιδος. Τέλος, η προτεινόμενη λύση (Λύση 4) για την πλατεία Ηρώων, δεν απαιτεί αλλαγή της σημερινής κατάστασης.
Κατόπιν των ανωτέρω, επιμένουμε στην αρχική πρότασή μας να μονοδρομηθούν για το συνολικό τους μήκος οι οδοί Αθ. Διάκου και Τριπτολέμου, εφαρμόζοντας και τις διευθετήσεις που προτείνονται σήμερα μόνο για το πρώτο τμήμα τους. Προσεκτικότερη ανάλυση επιδεικνύει ότι, τα οφέλη που προκύπτουν από τη λύση των προβλημάτων που δημιουργούνται από το περιορισμένο πλάτος του ανατολικού τμήματος της Αθ. Διάκου, αλλά και τμημάτων της Τριπτολέμου, υπερκαλύπτουν τις σχετικά μικρές κυκλοφοριακές δυσκολίες και καθυστερήσεις που θα προκύψουν από τις συνολικές μονοδρομήσεις.
Τέλος, πεποίθηση του Δ.Σ. είναι ότι, όσα μικροπροβλήματα και πιθανές, ενδεχομένως, καθυστερήσεις προκύψουν με την πρόταση μονοδρόμησης των ανωτέρω οδών, στην οποίαν και επιμένουμε, αποσβένονται πλήρως με την ασφάλεια πεζών και οχημάτων, την οποία και εξασφαλίζει”.

[Δημοσιεύτηκε στον ΠΑΛΜΟ της Γλυφάδας, 6 Μαΐου 2017]

Scroll to Top